SPONSER A

exp 26/12/11
exp 16/11/11
exp 12/10/11

:: VEMMA

NAMA: seliparjepun
EMAIL:
SUBJECT: VEMMA
TEXT: Adakah anda sering mengalami masalah ini?
o Poket Bocor
o Gaji tak sampai hujung bulan
o Tanggung beban hutang berpanjangan

ATAU Anda menyimpan impian untuk
o Bina Rumah Idaman yang selesa
o Menambah Tabungan Masa Depan
o Bersara dengan aman sebelum waktunya?

Adakah anda Berani untuk jadi kaya? Anda berani untuk meledakkan income mingguan anda?
Sertailah saya di www.vemmabuilder.com/741922105 untuk menjana pendapatan 100% online daripada business global yang mantap ini disamping untuk memiliki tahap kesihatan yang 'excellent'.

Kenapa perlu sertai saya? Kerana..
DVeMMA anda tidaklah memerlukan kehebatan untuk mencipta laman web sendiri. Semua platform telah disediakan oleh syarikat VeMMA dan VemmaBuilder itu sendiri.

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam.

Saya masih kekal dalam business ini kerana, bukan sahaja business ini mudah dibuat malah saya berpeluang menjana pendapatan tanpa had dan juga mengambil produk kesihatan yang sangat bagus. Asas kekuatan sesuatu business juga bergantung kepada produk dan bagaimana sistem itu membantu anda. Live in healthy and wealthy life. Work Smart..!!

Baiklah.. VeMMA adalah satu business MLM dari USA yang menjual dan menghasilkan sendiri produk kesihatan berasaskan jus kulit manggis, aloe vera, estrak teh hijau dan 108 kandungan yang lain hanya didalam satu botol sahaja, lengkap. Tidak perlukan bermacam-macam produk. Syarikat ini sudah berusia lebih daripada 10 tahun dan memulakan business secara online sepenuhnya pada tahun 2004. Mantap, kukuh dan tiada hutang.

Jadi, sejak saya mencuba business MLM ini secara online dan sedikit offline beberapa bulan yang lalu, apa yang saya boleh kongsikan disini adalah syarikat ini mengamalkan satu sistem penjanaan dan bantuan follow-up prospek di internet yang cukup hebat, sistem VemmaBuilder. Dan juga produk yang sangat bagus.

Kombinasi PengRECRUITan Internet + Pemasaran Produk + Latihan + Pemantaun + Follow-up + Sesi Motivasi yang semuanya dilakukan secara online mengesahkan bahawa VeMMA adalah satu pilihan dan peluang terbaik untuk HOME BASED BUSINESS kepada anda.

Tiada business yang tiada usaha. Disini cuma memerlukan 10% usaha anda sahaja dan selebihnya 90% akan dilakukan oleh sistem itu sendiri dan "back-up" daripada kekuatan produk.

Anda oleh Bekerja secara sambilan atau sepenuh masa dengan business global VeMMA.

100% online business yang membolehkan anda melakukannya daripada rumah sahaja. Miliki pendapatan tanpa had hanya disini.

Serta mempunyai kesihatan yang terjamin dan pencegahan daripada penyakit-penyakit moden dengan produk kesihatan VeMMA.

"The most powerful liquid antioxidant in the world."

Untuk pendaftaran percuma sila klik,
www.vemmabuilder.com/741922105
WEBSITE LINK: www.vemmabuilder.com/741922105
--
Visitor Ip: 120.140.46.67

 
Home | Ads with us | IklanPercuma
Copyright © 2009 Berita Iklan |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.